Hieronder lees je enkele reviews van opdrachtgevers en mensen waarmee ik heb samengewerkt.
Michelle-juiste-formaat.jpg

Michelle Stuy,
Freelance kynologisch instructeur bij
Van Stal.

'Op de honden- en paardenschool zijn we continue bezig met professionalisering. Daar kwam het onderwerp ‘verbeteren van onze theorielessen’ regelmatig voorbij.  Tijdens de intake met Nicolien zijn de juiste vragen gesteld om ook onderliggende behoeften naar boven te krijgen. Het programma bestond uit teamdagen, thuisopdrachten en individuele coaching. De invulling van de teamdagen was praktisch, creatief en origineel, afgestemd op onze wereld: honden en hondenbazen. Er is een significant verschil in denken ontstaan bij ons. Alle gepresenteerde werkvormen zijn ook daadwerkelijk geïntegreerd, maar hier is het niet bij gebleven. Het voelt als een natuurlijk proces. We merken dat het geleerde zorgt voor meer verbinding en contact tussen de deelnemers en trainers waardoor kennisoverdracht daadwerkelijk plaatsvindt.'

Marjolein.jpg

Marjolein Vloedbeld, Learing&Development expert bij ING.

'Nicolien is voor mij een zeer ervaren adviseur en trainer op het gebied van communicatie, groei en verbinding. Ze is in staat om praktisch & met creativiteit ontwikkelvraagstukken aan te pakken. Ze luistert goed naar wat haar opdrachtgever van haar vraagt en denkt goed mee over eventueel onderliggende behoeften. Daarmee bereikt ze groei en ontwikkeling van een individu maar ook zeker het team. Ook voor de borging van het geleerde denkt ze uitstekend mee en helpt ze om op een praktische manier het geleerde in de organisatie vast te houden. Zodat dit niet alleen een eenmalige treffer wordt, maar een onderdeel van het geheel.'

Ankie-juist-formaat.jpg

Ankie Straathof,
Manager Customer Care
bij de Bijenkorf.

'Hoe kun je je team versterken in hun krachten en hun passie? Hoe borg je de ontwikkeling van ieder individu? Hoe breng je dat in balans met je doelstellingen en merkwaarden van je bedrijf? Essentiële vragen in een steeds sneller ontwikkelende markt waarin mensen meer en meer een schaars goed zijn. In de afgelopen jaren mocht ik met Nicolien samen werken en zien hoe zij een leerpad ontwikkelde rondom onze mensen. Gerichte opleidingen op de individu waarin de mens (klant en medewerker) centraal staat!  Nicolien is voor mij een vakvrouw die op een gedreven manier rust en structuur aanbracht. Zelfs in de hectische periodes van ons contactcenter met een enorm aanwas van nieuwe collegae wist Nicolien als een sterke schipper te borgen dat de “newbee’s” van ieder klantcontact een bijzonder moment maakten.'